دانلود پایان نامه

انجمن رسیده است و همچنین با نگاه ویژه مسئولان دانشگاهی و همکاری دفتر محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و میدان دادن به دانشجویان صاحب ایده و اندیشه و دانشجو محور شدن فعالیتهای فرهنگی، دانشگاه ایلام در مدت سه سال گذشته در حوزه فرهنگی موفق به کسب افتخارات قابل توجهی شده که از جمله آنها قرار گرفتن در بین 12 دانشگاه برتر فرهنگی کشور است و با توجه به اخبار بدست آمده در سال 92 نیز رتبه مناسبتری به دست آمده است. دانشگاه ایلام با پیشرفتهایی که در سالهای اخیر داشته است در حال رسیدن به این است که به دانشگاه بزرگ ایلام تبدیل شود.

اینجا فقط تکه های از پایان نامه به صورت رندم (تصادفی) درج می شود که هنگام انتقال از فایل ورد ممکن است باعث به هم ریختگی شود و یا عکس ها ، نمودار ها و جداول درج نشوند.

برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  77u.ir  مراجعه نمایید

رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات – برند – مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

2-13- نتیجه‌گیری و ارائه مدل مفهومی تحقیق

فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجو میتواند با توجه به شرایط مکانی و زمانی از عواملی تأثیرگذار باشد و کیفیت آن نیز بر حسب نحوه و میزان جستوجوی اطلاعات درباره دانشگاههای مختلف میتواند متفاوت باشد. دانشجویان در جهتگیریهای خود در خصوص انتخاب رشته و محل تحصیل از عوامل متعددی تأثیر میپذیرند. از جمله عواملی که در انتخاب دانشگاه میتواند مؤثر باشد آمیختههای بازاریابی هستند. این عناصر تصمیم انتخاب دانشآموزان را تحت تأثیر خود قرار میدهند. یک دانشگاه برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار؛ باید همه این عوامل مؤثر بر فرایند تصمیمگیری دانشجویان را لحاظ کند . در نتیجه، دانشگاهها در دنیای کسب وکار فعالتر شدهاند و برای استفاده از استراتژیها و تکنیکهای بازاریابی برای جذب بیشتر دانشآموزان تلاش میکنند. در نتیجه، با مبنا قرار دادن چهارچوب نظری(نظریه کاتلر و فاکس درباره آمیختههای بازاریابی در دانشگاه)، و با توجه به پیشینه تحقیق درباره عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه، مدل پژوهش حاضر را بر اساسمؤلفه های اصلی این نظریه میتوان در غالب شکل زیر تنظیم نمود. آمیختههای بازاریابی شامل هفت متغیر : ترفیع، شواهد فیزیکی، افراد، فرایند، محصول ، مکان و قیمت است که این آمیختهها در انتخاب دانشگاه توسط دانشجو تأثیر دارد.

شکل(2-1)مدل مفهومی تحقیق


دیدگاهتان را بنویسید