عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : نیازسنجی آموزشی کارکنان کتابخانه ملی به مقصود ارائه برنامه آموزشی مورد نیاز
تکه ای از متن پایان نامه :
بر اساس میانگین آماری ۱۰ اولویت اول نیازهای آموزشی کارشناسان به توضیح ذیل می باشد:
۱- نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات با میانگین(۴/۷۲).۲- سرعنوان موضوعی با میانگین (۴/۵۲)۳- اینترنت با میانگین (۴/۵۰).۴- آشنای با روش پژوهش در کتابداری (۴/۴۰).۵- ارتباط شناسی بامیانگین (۴/۰۴).۶- اصطلاحنامه و ساختار آن با میانگین(۴).۷- مصاحبه مرجع با میانگین (۳/۹۰).۸- فلسفه کتابداری با میانگین (۳/۸۶).۹- نمایه سازی با میانگین (۳/۸۱).۱۰- مرجع شناسی لاتین با میانگین (۳/۷۷).
اولویتهای آموزشی کارشناسان اداره اطلاع رسانی
بر اساس میانگین آماری ۱۰ اولویت اول نیازهای آموزشی کارشناسان به توضیح ذیل می باشد:
۱- مرجع شناسی علوم اسلامی با میانگین (۴/۹۰).۲- سرعنوان موضوعی با میانگین (۴/۸۷).۳- نظامهای ذخیره و با زیابی اطلاعات(۴/۷۸).۴- چکیده نویسی با میانگین(۴/۳۰).۵- نمایه سازی با میانگین (۴/۲۱) .۶- سواد اطلاعاتی با میانگین(۴/۲۱).۷- آشنایی با روش پژوهش در کتابداری با میانگین (4.20).۸-ارتباط شناسی با میانگین(4.17)۹- اصول کار مرجع با میانگین (4.09).۱۰- منابع مرجع الکترونیک با میانگین(۴.۰۷)
اولویتهای آموزشی کارشناسان اداره سازماندهی و پردازش
۱- آشنائی با روش پژوهش در کتابداری با میانگین (۴/۵۸).۲- نمایه سازی با میانگین (۴/۳۲).۳- اصطلاحنامه و ساختار آن با میانگین (۴/۱۲).۴- ارتباط شناسی با میانگین (۴/۰۴).۵- سواد اطلاعاتی با میانگین ۴/۰۱.۶- مصاحبه مرجع(۳/۹۰).۷- نظامهای ذخیره و با زیابی اطلاعات(۳/۸۲).۸-فلسفه کتابداری(۳/۷۵).۹- منابع مرجع الکترونیک(۳/۵۵).۱۰- فهرستنویسی نسخ خطی و چاپ سنگی با میانگین(۳/۵۵)
اولویتهای آموزشی کارشناسان اداره فراهم آوری و حفاظت
۱- آشنائی با روش پژوهش در کتابداری با میانگین (۴/۵۸).۲- نمایه سازی با میانگین (۴/۳۲).۳- اصطلاحنامه و ساختار آن با میانگین (۴/۱۲).۴- ارتباط شناسی با میانگین (۴/۰۴).۵- سواد اطلاعاتی با میانگین ۴/۰۱.۶- مصاحبه مرجع(۳/۹۰).۷- نظامهای ذخیره و با زیابی اطلاعات(۳/۸۲).۸-فلسفه کتابداری(۳/۷۵).۹- منابع مرجع الکترونیک(۳/۵۵).۱۰- فهرستنویسی نسخ خطی و چاپ سنگی با میانگین(۳/۵۵)