۱۷ دلیل که نشان می‌دهد زنان رهبران بهتری هستند – بخش دوم

در مقاله قبلی به ۵ دلیل از ، معرفی کردیم، در ، به ۵ مورد دیگه می پردازیم. با Modir TV همراه باشین.

۶) خانوم ها بهتر از مردان روی چند کار تمرکز می کنن

Carolann Tutera، رئیس شرکت :

«همه ی ما می دانیم که خانوم ها می تونن همزمان چندین کار رو خیلی راحت بکنن. با گوشی تلفن حرف می زنند، همزمان تلوزیون هم نگاه می کنن و مثلا دیگه دستشون در حال چیدن لباس هاشون در چمدون سفره!

در پیش گرفتن تصمیمات سریع و قطعی در مورد چند مسئله (به صورت همزمان)، می تونه مهم ترین برگ برنده زنان در مدیریت بهتر نسبت به مردان باشه.»

۷) زنان، از رقابت ها، انگیزه می گیرند

Jackie Zlatanovski، موسس شرکت :

«کلا خانوم ها (به نسبت آقایون)، در روبرو شدن با یه مشکل، کمتر به یه عامل انگیزه بخش خارجی احتیاج دارن؛ چون وجود مسئله، به خودی خود براشون انگیزه بخش ترین اتفاقه!
اون ها از شوق رسیدن به راه حل یه مشکل، همیشه در مقابل پیچیدگی ها و رقابت ها، پرانرژی ظاهر می شن.

اون چه که از داشتن یه لباس شیک و ظاهری مدیریتی واسه یه اهمیت بیشتری داره، «توانایی نه گفتن و سر خم نکردن در برابر مشکلات» است!»

مشکلات

۸) زن ها در روابط اجتماعی بهترند

Tina Bacon-DeFrece، رئیس شرکت :

«رابطه اجتماعی درون شرکتی، بین کارمندان، همکاران و کارفرمایان، و برون شرکتی، در بین مخاطبان و مشتریان، مهم ترین ویژگی زنان در کِسوت مدیریته.
زنان مدیر می تونن مشتریائی بهتر به دست آورده و کارمندان و همکارانی پرانرژی تر و قوی تر نسبت به مدیران مرد، به بار بیارن.»

۹) زنان، ذاتا آرزوهای بزرگ دارن

Angela Dejene، رئیس شرکت :

«خانوم ها به ذاتا آدم هایی آرزومند و جاه طلب هستن. از طرفی اون ها به مسائل به صورت بلندمدت نگاه می کنن، پس می تونن می تونن شرکت رو بهتر به راه اهداف شون هدایت کنن (البته اهدافی که واسه شرکتشون در نظرگرفته ان!).

از اون مهم تر این که اون ها می تونن این آرزوها و تفکرات جاه طلبانه رو خوب به بقیه و به بقیه اعضای تیم شون منتقل کنن.»

۱۰) تصمیمات عاقلانه در مواقع پیچیده

Huma Gruaz، رئیس شرکت Alpaytac PR:

«خیلی از زنان (به خصوص مادران) واسه روبرو شدن با موقعیت های سخت و پیچیده، آماده می باشن؛ و همیشه در حال دست و پنجه نرم کردن با این نوع موقعیت ها هستن.
این ویژگی زنان می تونه اونا رو مانند یه ناخدای کارکشته، در طوفان هایی که شرکت با اون مواجه سه، به تصمیمات معقولانه و منطقی تری نسبت به مردان جهت دهد.»

۷ نکته دیگه رو در بخش سوم رهبری زنان بخونین.