۷ دلیل مهم در کاهش نرخ باز شدن ایمیل ها

7 دلیل مهم در کم شدن اندازه باز شدن ایمیلا

چکیده این محصول : انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ۰ نظر ۷,۰۰۳ بازدید

۷ اشتباه کلی هست که موقع فرستادن ایمیل های انبوه در ایمیل مارکتینگ رخ می دهد و دلیل کم شدن اندازه باز شدن ایمیل ها بوسیله مخاطبین می شه، در این فایل آموزشی به این ۷ مورد اشاره می شه و راهکارهایی واسه بهبود این موارد هم پیشنهاد می شه.

موقع فرستادن ایمیل های تبلیغاتی به کاربران سایت خودتون با رعایت کردن اصول اولیه و استاندارد در این مورد و جلوگیری از اشتباهاتی که دلیل کمتر باز شدن ایمیل ها می شن می تونید اندازه باز شدن ایمیل های ارسالی رو زیاد کرده و در نتیجه اطلاعات مورد توجه خودتون رو به افراد بیشتری برسونین و در نتیجه بازدید و فروش بیشتری هم داشته باشین.

 

×

عضویت سریع

جهت دانلود این فایل اگر عضو هستین اول با نام کابری خود وارد شید وگرنه از راه فرم زیر به شکل سریع عضو سایت شید و فایل رو دانلود کنین


ورود با حساب گوگل

اطلاعات شما پیش مدیر وب به طور کامل محفوظه

لینکای دانلود

دانلود فایل صوتی ۷ دلیل مهم در کم شدن اندازه باز شدن ایمیلا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *