مشاغل بیش از حد مردم هستند: چشم انداز هایی را که از لحاظ احساسی در محتوای B2B شما سرمایه گذاری می شود ، دریافت کنید

طبق نظرسنجی اخیر موسسه بازاریابی محتوا و تبلیغات بازاریابی ، ۵۱٪ بازاریابان B2B تولید محتوای جذاب را به عنوان بزرگترین چالش بازاریابی محتوای خود در سال جاری مشاهده می کنند. تقصیر شما نیست که در یک صنعت “خسته کننده” کار می کنید ، درست است؟ چگونه قرار است وقتی موضوع شما دقیقاً فریاد نمی زند “من را بخواند” ، “مرا تماشا کند” ، “از من مراقبت کند” مخاطبان خود را جذب و هیجان زده و جذاب کنید؟

بازاریابی محتوا

متوقف شوید – به این اشتباه نگاه می کنید. زیرا مشاغل نیز مردم هستند.

آنها همچنین برای تلاش برای بازاریابی محتوا برای ارتباط ، طنین انداز بودن ، بیدار کردن آنها از رفت و آمد روزانه خود و رسیدن به عمیق ترین خواسته هایشان ، باید در محصول یا خدمات شما سرمایه گذاری کنند. فقط به این دلیل که شما برای تجارت B2B کار می کنید به این معنی نیست که خوانندگان شما لیاقت ندارند وقتی فکر می کنند از نام تجاری شما احساس گرم و فازی کنند.

سرمایه گذاری

روش جدیدی را (و هیجان انگیز تر) فکر کنید:

مشاغل نیز مشتری هستند. آنها نیز نیازها ، مشکلاتی برای حل کردن دارند و آرزو می کنند برای موفقیت ، ظاهر صالح ، احساس اعتماد به نفس ، بهتر شدن در مشاغل خود باشند. وقتی با B2B سر و کار دارید ، هرگز مردم را فراموش نکنید. منظورم چیست؟ این واقعیت را از دست ندهید که تجارت به مشاغل همچنان به معنای مردم به مردم است.
اعتماد به نفس

در اینجا آمده است که چگونه می توانید مخاطبان B2B خود را با کمی خلاقیت و درک عمیق از نحوه تفکر ، احساس و تمایل به دیدن مردم ، با احساسی با بازاریابی محتوا خود مرتبط کنید …
خلاقیت

این واقعیت را از دست ندهید که تجارت به مشاغل همچنان به معنای مردم به مردم است.

این توییت

۱ ٫ به آنها مهارت یاد دهید

یادگیری هرگز خسته کننده نیست. آموزش مهارت جدیدی که به مشاغل و افراد کمک می کند تا بهتر ، سریعتر و مؤثر عمل کنند ، هرگز درگیر شدن ، الهام بخشیدن و ایجاد نشست و گوش دادن به افراد ناکام خواهند ماند. به مشتریان B2B خود نشان دهید که چگونه می توانند مهارتهای مربوط به صنعت خود و نوع محصول / خدمات فروخته شده خود را تسلط دهند. به عنوان مثال ، مقالات چگونه و وبینارها برای تدریس دروس ارزشمندی مناسب هستند که مخاطبان هدف شما از آنها قدردانی می کنند.

هنگام تهیه محتوا برای مخاطبان B2B ، مهم است که دو چیز را به خاطر بسپارید: ۱٫ چه چیزی از مصرف آن از محتوای شما به دست می آورند و ۲٫ اینکه با اشتراک گذاری آن چگونه به شبکه خود ظاهر می شوند.

با آموزش مهارت های جدید چشم انداز B2B:

آنها را احساس خواهید کرد: در کارشان صالح تر و با اعتماد به نفس تر هستند.

شما آنها را نگاه خواهید کرد: بهتر از رقبای خود ، مانند این که دائماً مشغول پیشرفت و پیشرفت حرفه خود هستند ، در صنعت خود قرار گرفته اند.

آموزش B2B لازم نیست کسل کننده باشد:

فقط به این دلیل که شما تدریس نمی کنید به این معنی نیست که باید کسل کننده باشید. به بهترین معلمان خود در مدرسه بیاندیشید – آنها به احتمال زیاد با انگیزه ، طنز ، “در سطح شما” بودند. با استفاده از زبان انگیزشی ، پرشور و سرگرم کننده برای الهام بخش بهترین معلم برای مخاطبان هدف خود باشید. به حکایات بگویید ، مثال بزنید و تمام تلاش خود را انجام دهید تا کلاس مشتریان B2B خود را بیدار و کاملاً درگیر برند و درس خود کنید.

نمونه ای از یک مارک حماسه B2B که چه چیزی را می آموزد می آموزد:

Moz نام تجاری درخشان B2B است که با فیلم های جمعه وایت برد خود ، ارزش بی نظیری و درسی روشنگری را به بازاریابان دیجیتال ارائه می دهد.

دیجیتال

۲ ٫ یک مشکل را حل کنید

اگر مشکلی را حل می کنید ، مردم باید حل کنند ، همیشه شنوندگان خواهید گرفت. اگر مشکلی را حل می کنید ، صنعت نیاز به حل دارد ، همیشه دنبال کننده باشید. اطمینان حاصل کنید که اخبار صنعت را می خوانید ، و مراقب روندهای نوظهور و تحقیق در مورد آخرین چالش های صنعت باشید. سپس می توانید راه حل های ارزشمندی را برای چالش های صنعت خاص ارائه دهید که افراد به طور فعال به دنبال راه حل هایی هستند (و همچنین در جستجوی گوگل).

بگذارید از این مقاله به عنوان نمونه استفاده کنیم:

به عنوان مثال ، در این مقاله ایجاد محتوای جذاب را به عنوان یک مشکل اصلی صنعت برای بازاریابان B2B (در این مورد مخاطب هدف من) شناسایی کرده ام. برای برطرف کردن این مشکل اظهار داشتم که مشاغل B2B باید روش جدیدی را برای تفکر اتخاذ کنند. سپس درباره برخی از راهها (راه حلها) که مشاغل می توانند محتوای خود را جذاب تر کنند ، مورد بحث قرار داده ام تا اطمینان حاصل شود که با مخاطبان خود طنین انداز است.

۳ ٫ تبدیل به انسان شوید

تو ربات نیستی بنابراین لطفاً – به خاطر مخاطب خسته کننده و ناامید کننده B2bB – کمی قلب و روح خود را در برند خود قرار دهید. مثل یک تفکر فکر کن و بنویسمرد. این کاری نیست که رقبای شما انجام می دهند؟ خوب ، در اینجا یک فکر است: از فعالیتهای رقبا نگران نباشید و از نگرانی در مورد آنچه باعث می شود مشتریان شما متوقف شوند ، نگران باشید.

نکاتی درباره انسان بودن نسبت به شرکتها:

     

  • از صحبت کردن شرکت ها ، اصطلاحات صنعت و زبان محکم خودداری کنید مگر اینکه بخواهید مخاطبان شما به دکمه توقف یا خروج برسند.
  •  

  • اطمینان حاصل کنید که هر جمله با اضافه کردن اشتیاق و شوخ طبعی ، قلب تپش دارد.
  •  

  • لحن بهترین دوست خود را قبول کنید – بهترین دوستان آنها مانند روبات های شرکتی صحبت نمی کنند ،؟
     
  • یک داستان درست کنید ، نه یک تعصب.

نمونه ای از یک نام تجاری عالی انسانی B2B:

HubSpot یکی از محبوب ترین مارک های زمین و انسان در خارج از کشور است. برای الهام بخشیدن از نحوه صحبت با مخاطبان مورد نظر خود با طنز سبک و روشن ، از وبلاگ بازاریابی ورودی آنها استفاده کنید و آنها را به شدت درگیر پیام و مارک خود کنید. آنها به شما نشان می دهند که چگونه انسان باشید – ما قول می دهیم.

سوفی الیزابت اسمیت