یک بازاریاب دیجیتال مستقل چقدر می تواند ایجاد کند؟

تقاضا برای بازاریاب های دیجیتال به حدی رشد می کند که شغل بیشتری نسبت به افراد با مهارت های لازم برای پر کردن آنها وجود دارد. این راه نوعی کارآفرین ، بازاریاب آزاد دیجیتال است.

دیجیتال

تعداد زیادی از امکاناتی که در این زمینه وجود دارد برای کسانی که مایلند در مرحله اول شیرجه رفتن قرار گیرند وجود دارد. این یک بازی سریع با قواعد متغیر در حال تغییر است و این مزیت را به کسانی می دهد که بتوانند در بالای تغییرات باقی بمانند و از سرعت خود پیروی کنند.

با استخدام مدیران بازاریابی دیجیتالی داخلی برای شرکتها دشوارتر می شود و تقاضا برای خدمات بازاریابی دیجیتال همچنان رو به افزایش است – شرکت ها مجبور می شوند از عهده برون سپاری خود برآیند. اگر حتی در یکی از زمینه هایی که نیاز به تأمین منابع مالی دارد ، می توانید خود را به عنوان یک متخصص موقعیت کنید ، این تنها کاری است که شما برای شروع کار با پاداش شغلی به عنوان یک مدیر بازاریابی دیجیتال می توانید انجام دهید.

استخدام

یکی از مزایای این نوع کار این است که به شما آزادی و انعطاف پذیری می دهد تا از تقریباً در هر نقطه از جهان با اتصال به اینترنت کار کنید.

مدیر بازاریابی دیجیتال چه کاری انجام می دهد؟ (و چرا آنها بسیار سخت می شوند؟)

مدیر بازاریابی دیجیتال فردی است که مسئول توسعه و اجرای استراتژی بازاریابی آنلاین یک شرکت است. این شامل کارهایی از قبیل:

     

  • توسعه و مدیریت کمپین های بازاریابی
  •  

  • علامت گذاری تجاری و تقویت شناخت برند
  •  

  • مدیریت رسانه های اجتماعی
  •  

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی محتوا

     

  • سئو
  •  

  • PPC
  •  

  • کسب مشتری
  •  

  • رانندگی ترافیک وب سایت

این یک صنعت جدید و سریع است؛ فقط متخصصان واجد شرایط کافی برای برآوردن تقاضا وجود ندارند. مدیران بازاریابی دیجیتال جنبه های بسیاری دارند که نیازهای روزمره شغل خود را تشکیل می دهند ، که برای پر کردن شکاف بین نیاز در مقابل در دسترس بودن ، فریلنسرهای زرنگ و دانا نسبت به آنچه در آن حسن دارند و هزینه آن را می گیرند ، افتخار می کنند.

لنا الکینز ، آزادکار که هزاران سال در ایجاد مشاغل موفق مربیگری می کند ، مشتریان خود را ترغیب می کند تا بفهمند در چه چیزهایی خوب هستند و سپس روی آن تمرکز کنند. اگر می خواهید به سمت بازاریابی دیجیتال مستقل حرکت کنید این توصیه عالی است.

از آنجایی که شرکت ها مجبور هستند از فریلنسرها خارج شوند ، این فرصتی بی نظیر برای آزادکاران است تا تخصص خود را محدود کنند. ما به مناطق مختلفی که می توانید در آن شاخه شوید و مهارتهای لازم برای هر زیر را بررسی خواهیم کرد.

چه خدماتی را می توانم به عنوان یک بازاریاب دیجیتال مستقل ارائه دهم؟

در دنیای بازاریابی دیجیتال ، شما در تجارت ارزش ارائه می دهید. این نیاز به یک تغییر ذهن دارد.

شکستن این یک عادت سخت است ، اما این سوال باید بیشتر مورد توجه مشتری قرار گیرد. نه چه کاری می توانید انجام دهید بلکه چگونه می توانید کمک کنید؟

شما به عنوان یک بازاریاب دیجیتال مستقل ، شما باید خود را با نشان دادن مشتری به شما و خدمات خود برای آنها با ارزش بفروشید.

مناطق خاص تمرکز برای بازاریابان دیجیتال مستقل

مدیریت تبلیغات فیس بوک

برخی از مشاغل کل استراتژی بازاریابی خود را بر اساس آگهی های فیس بوک قرار می دهند زیرا این یک ابزار قدرتمند است. این می تواند برای ناآگاهان ارعاب کند ، اما استاد این هنر و صنعت دارای پتانسیل نامحدودی برای جذب مشتری است.

گوگل AdWords

اجرای و نگه داشتن کمپین های گوگل Ads برای مشتری ها و نشان دادن اینکه می توانید از این ابزار برای افزایش درآمد خود استفاده کنید.

گوگل مقدار زیادی از اطلاعات و ابزار برای شروع کار شما دارد.

مدیریت رسانه های اجتماعی

آیا شما یک پروانه رسانه اجتماعی هستید؟ آیا می توانید چندین بار در روز مطالب مرتبط ، هیجان انگیز و ارزشی را در چندین رسانه ارسال کنید؟ سپس کسی به شما احتیاج دارد.

رسیدگی به حساب های رسانه های اجتماعی شما را ملزم می کند که سریع فکر کنید. شما باید در طول روز در ارتباط باشید و وقتی مشتریان بالقوه مشتری شما حرفی برای گفتن دارند ، آماده پاسخگویی باشید.

بازاریابی محتوا

نوشتن مطالب مرتبط و ارزش محور با استفاده از کلمات کلیدی. این یک مهارت تقاضا است زیرا شرکت های بیشتری اهمیت تأمین ارزش را تشخیص می دهند.

اگر راهی با کلمات دارید و می توانید با آگاهی در مورد چیزهایی بنویسید که هیچ چیزی از آنها نمی دانید ، این یک سرویس سودآور است که می تواند درآمد فریلنسینگ خوبی برای شما به همراه داشته باشد. شما می توانید نرخ خود را بر اساس تجربه و مهارت خود تعیین کنید. اما با شروع کار ، می توانید انتظار داشته باشید که در هر کلمه از ۰/۰ تا ۰/۰ سنت سود کسب کنید.

هنگامی که می خواهید در این زمینه کار کنید و برای کار کردن با یک محتوا کار کنید ، این یک راه عالی برای به سرعت کسب تجربه در بسیاری از مناطق است. این به شما کمک می کند تا در هنگام ایجاد شغل آزاد خود ، خدمات خود را به عنوان مشتریانی که می خواهید خدمات خود را ارائه دهید ، به شما کمک کند.

تجربه

مدیریت جستجوگرها

بهینه سازی موتور جستجو به زودی از سبک خارج نمی شود. رتبه بندی ارگانیک در موتورهای جستجو یکی از t استاو قدرتمندترین ابزار در کمربند ابزار دیجیتال مارکتینگ ، و تسلط بر الگوریتم های موتور جستجو شما را با دارا بودن حضور آنلاین به هر سرمایه گذاری تبدیل می کند.
سرمایه گذاری

PPC

پرداخت به ازای هر کلیک برای برخی رمز و راز است و برای دیگران سردرد. اگر به این هنر تسلط داشته باشید ، در پیدا کردن مشاغل نیازمند خدمات خود مشکلی نخواهید داشت. فایده این امر این است که از آنجا که مشتری فقط هنگام کار پرداخت می کند ، می توانید به سرعت داده های خود را با نتایج محور داده نشان دهید.