۷ مؤلفه استراتژی بازاریابی ورودی مغناطیسی

بازاریابی ایمیل ، SEO ، تولید محتوا ، رسانه های اجتماعی ، دسترسی به آنفلوانزا ، پرورش سرب …

بله ، بازاریابی ورودی همه آنها را در بر می گیرد. و بیایید با آن روبرو شویم – این کافی است تا در فولادترین و پرمخاطب ترین بازاریاب های دیجیتال ترس ایجاد کند. با داشتن تاکتیک های زیادی که باید در نظر گرفته شود و موارد بسیاری منجر به ارائه تمرینی آسان برای دستیابی به هدف می شود.

این جایی است که یک نقشه درست و کارآمد اجرا می شود. در زیر ما یک فرآیند استراتژیک ۷ مرحله ای را نشان می دهیم که به شما کمک می کند یک استراتژی دوست داشتنی و دوست داشتنی برای مشتری را تحقق بخشید که قابل دستیابی ، واقع گرایانه و هدفمند باشد.

۱ Person شخصیتهای خود را تعریف کنید

بازاریابی ورودی همه چیز در مورد مشتریان شما است – اگر تجارت خود را متمرکز کنید ، اگر برنامه خود را درمورد سایر تاکتیکها ، ترفندها یا حیله های احمقانه دیگر متمرکز کنید. بنابراین ، اولین گام برنامه شما باید روی درک آنچه مشتریان شما را کلیک می کند ، تیک زده و هیجان زده می شود ، تمرکز کنید. با ایجاد شخصیت های کاملاً روان ، کاملاً تعریف شده و واقعی از زندگی ، به فکر و اندیشه ، رفتارها ، مشکلات ، نیازها و خواسته های مشتری خود برسید.
مشکلات

از ابزار HubSpot (رایگان) استفاده کنید و ابزار من Persona را ایجاد کنید تا شخصی برای ارزش مراجعه به آنها ایجاد شود. کل استراتژی بازاریابی ورودی شما باید در اطراف شخصیت اصلی شما ساخته شود – اگر در هر مرحله از روند برنامه ریزی خود با این مشتریان داستانی مشورت کنید ، از رقابت خود جلوتر خواهید بود. این شامل زمانی است که شما در حال ایجاد پست های وبلاگ ، ایجاد کارزارهای ایمیل و تحقیق در مورد کلمات کلیدی هستید – حتی می توانید آنها را به جلسات طوفان مغزی خود بیاورید تا بینش و عمق واقعی به ایده های خود بیفزایید.

ایده

۲ Tr ردگیرهای مشتری خود را کشف کنید

نقاط درد – باید درک کنید که مشتریان در چه نقاطی با پیامهای شما ارتباط برقرار می کنند. مهم است که نقاط درد مشتری شما و مشکلاتی که با آنها روبرو می شوید را شناسایی کنید تا آنها را برای جستجوی محصول یا خدمات خود جستجو کنید. این بینش اصلی به تنهایی می تواند عمق واقعی را به پیام های شما اضافه کند.

در مورد آن فکر کنید – شناسایی نقاط درد مشتریان ، شما را قادر می سازد افراد را با دلایل و عواطف خود در زمانی که منطقی برای آنها است هدف قرار دهید. شما پیام های خود را بر اساس راه حل های واقعی و نه فرضیات پایه گذاری می کنید. و در مورد آن هیچ اشتباهی نکنید – رقبای شما به جای اینکه برای شناسایی راه حل های واقعی برای مشکلات شخصیت واقعی ، فرض کنند ، فرض می کنند. به این ترتیب برنده خواهید شد.

نیازهای مختلف برای مراحل مختلف – احتمالاً شنیده اید که بسیاری از بازاریابان دیجیتال درباره مفهوم متن صحبت می کنند. همه مشتریان شما نیازهای یکسانی ندارند – برخی به نقاط مختلف قیف خرید می رسند. هنگام ترسیم نکات درد ، افزودن زمینه با در نظر گرفتن نیازها و خواسته های انواع مختلف مشتری در هر مرحله جداگانه عملی ، ضروری است.

۳ Obj اهداف بازاریابی ورودی خود را تنظیم کنید

شما باید از ابتدا مشخص کنید که اهداف بازاریابی ورودی را که می خواهید استراتژی شما برای دستیابی به آن باشد ، تعیین می کند. اینها باید کمک کند و به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال و اهداف تجاری خود کمک کند. به عنوان مثال ، اگر تولید سرب مهمترین هدف برای تجارت شماست ، باید برنامه بازاریابی ورودی شما در محور تولید سرب باشد. و هر تاکتیکی که به کار می برید باید از مأموریت تولید سرب شما پشتیبانی کند.

مانند هر برنامه بازاریابی دیجیتال ، معیارهای بازاریابی ورودی شما باید SMART باشد. این به معنای استراتژیک ، قابل اندازه گیری ، دستیابی ، واقع بینانه و محدود به زمان است. اگر شک دارید ، اطلاعاتی را که مدیر عامل شما می خواهد به او گزارش دهد در اتاق اجتماع شناسایی کنید – باید به برنامه “چه” ، “چند” و “پاسخ” دهید. به عنوان مثال ، “ما در یک ربع می خواهیم ۲۰۰ سرب جدید تولید کنیم.”

۴ Strategy استراتژی محتوای خود را تعریف کنید

محتوا بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی ورودی است. بنابراین ، شما نیاز به ایجاد یک برنامه بازاریابی محتوا برای ایجاد قلب ضرب و شتم استراتژی بازاریابی ورودی خود دارید. به این ترتیب شما مشتریان خود را با نام تجاری خود درگیر خواهید کرد و از اطلاعات غنی و ارزشمند تغذیه می کنید. به این ترتیب شما نام خود را در زمانی که آنها آماده ، مایل و آماده برای خرید هستند ، در ذهن آنها نگه دارید.

بازاریابی محتوا

اهداف – اهداف استراتژی محتوا شما باید SMART بوده و نیاز به پشتیبانی از اهداف بازاریابی ورودی شما داشته باشد. شاید آنها شبیه هم باشند. اگر ورودی شماهدف بازاریابی ound تولید سرب است ، برای مثال ، استراتژی محتوای شما مطمئناً باید از این پشتیبانی کند.

تجزیه و تحلیل رقبا – هدف از این مرحله کپی کردن رقبای شما نیست بلکه تعریف چگونگی بهتر بودن شماست. با استفاده از یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite ، از رقبای خود در بازاریابی محتوا تحقیق کنید و با استفاده از یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی ، از رسانه های اجتماعی چه چیزی کسب کنید. در خبرنامه خود ثبت نام کنید تا بتوانید در کمپین های پرورش سرب آنها شرکت کنید و از ابزاری مانند Open Site Explorer Moz برای ردیابی لینک های پیوندی استفاده کنید و ببینید که چگونه رقبای شما در عملکرد کلی SEO خود نمره می دهند.

محتوا – ابتدا مهم است که تعریف کنید که چگونه محتوای شما به مشتریان شما کمک می کند. آیا آنها را آموزش می دهد؟ از آنها الهام می گیرید؟ آنها را سرگرم کنید؟ سپس می توانید در مورد انواع محتوایی که ایجاد خواهید کرد و مباحث مورد نظر خود تصمیم بگیرید. به عنوان مثال ، شما فقط روی وبلاگ نویسی تمرکز خواهید کرد یا بازاریابی ویدیویی و وبینارها را امتحان خواهید کرد؟ آیا می خواهید پست های فرم طولانی ایجاد کنید یا از ویژگی های کوتاه تر اما منظم تر استفاده می کنید؟ آیا به دنبال نظرات کارشناسان صنعت هستید؟

سؤالات بیشتری که باید در این مرحله در نظر بگیرید عبارتند از: آیا تولید سرب برای تجارت شما مهم است و آیا در این صورت آیا شما می توانید ویندوزهای گیتس را برای کمک به شما در تولید سربهای جدید و با کیفیت استفاده کنید؟ اگر یک شرکت کفش داشته باشید به نوشتن کفش می پردازید یا وارد حوزه مد و سبک زندگی می شوید؟

توزیع – ایجاد طرحی برای توزیع محتوای خود بسیار مهم است. آیا به شما کمک می کنید تا از تأثیر گذاران صنعت استفاده کنید یا گزینه های تبلیغاتی مانند تبلیغات لینکدین ، تبلیغات فیس بوک و توییتر یا سیستم عامل های شخص ثالث به شما محاکمه می شود؟

۵ Plan برنامه پرورش سرب خود را تعریف کنید

گاهی اوقات مشتریان هنوز وب سایت شما را کشف می کنند وقتی هنوز آماده خرید نیستند. شاید به آنها به سؤالات بیشتری پاسخ داده شده باشند ، شاید به زمان بیشتری نیاز داشته باشند تا تصمیم بگیرند که این محصول / خدمات مناسب برای آنها باشد ، شاید آنها بخواهند درمورد پیشنهادهای رقبا تحقیق کنند یا شاید آنها در آن مقطع زمانی پول ذخیره نکرده باشند. دلیل آنها برای جلوگیری از هر کاری که باشد ، این وظیفه شماست که آنها را گرم نگه دارید تا تیم فروش را به چشم بیاورد یا تا زمانی که آنها آماده خرید باشند.

کمپین های خودکار ماشه ایمیل ابزار مناسبی برای پرورش سرب است. این فرصت ایده آل برای شما فراهم می کند تا چشم اندازها را با مطالب ، مارک و رسالت خود درگیر کنید. شما می توانید بانک اطلاعاتی سرب خود را بر اساس عملی که آینده شما انجام داده است تقسیم کند تا جزئیات آنها را ارائه دهد. سپس می توانید در مورد ایجاد یک سری پیام های متناسب و مرتبط تنظیم کنید.

۶ Age برنامه اطلاع رسانی خود را برای تأثیرگذاری تأثیرگذار ایجاد کنید

ایجاد روابط با کیفیت با تأثیرگذار صنعت مهم یکی از مهمترین مؤلفه های بازاریابی ورودی است. به این دلیل است که این افراد در صنعت شما قدرت و اختیار قابل توجهی دارند. آنها قبلاً اعتماد ایجاد کرده اند و صدها هزار دنبال کننده رسانه های اجتماعی دارند – پیروانی که دقیقاً شبیه مشتری های شما هستند.

لیست هدف – از ابزاری مانند BuzzSumo استفاده کنید تا به شما در شناسایی و ایجاد لیست دسترسی به اهداف بالقوه تأثیرگذار کمک کند. سپس می توانید با ایجاد این روابط تأثیرگذار صنعت ، روابط متقابل مفیدی ایجاد کنید. همیشه قبل از درخواست هر چیز دیگری ارزش بیشتری را بدهید – ارزش و مقدار زیادی از آن را بخرید. پس از برقراری ارتباط واقعی با این افراد تأثیرگذار ، می توانید یک نقل قول سریع و سهم بالقوه را در مؤدبانه ترین و فروتن ترین شیوه ممکن بخواهید.

برنامه وبلاگ نویسی مهمان – تعیین رویکرد وبلاگ نویسی مهمان در این مرحله نیز مهم است. وبلاگهای مرتبط و تاثیرگذار بالقوه را در طاقچه خود تحقیق کنید و دستورالعمل ارسال را مطالعه کنید. اگر بخواهید می توانید در این مرحله زمینه را ایجاد کنید اما باید اطمینان حاصل کنید که برای همه انتشاراتی که به آن نزدیک می شوید سفارشی و مرتبط است. برای راهنمایی های بیشتر در مورد چگونگی تکمیل رویکرد شخصی خود ، این راهنمای ‘برگه تقلب در آنفلوآنزا را بخوانید: چگونه به هم وصل شوید ، درگیر شوید و آنچه را می خواهید را بدست آورید.

۷ ٫ تصمیم بگیرید چگونه تجزیه و تحلیل کنید و گزارش دهید

اکنون که برنامه بازاریابی ورودی خود را در دست دارید ، باید در مورد ابزارهایی که استفاده خواهید کرد تصمیم بگیرید تا از پیشرفت اهداف و موفقیت KPI های خود گزارش دهید. آیا به عنوان مثال از گوگل Analytics برای ردیابی اهداف و تبدیل های خود استفاده خواهید کرد؟ آیا از BuzzSumo برای ردیابی موفقیت در بازاریابی محتوای خود استفاده می کنید و سهام خود را بر اساس پلتفرم تجزیه می کنید؟ آیا از Open Site Explorer Moz برای نظارت بر پیشرفت سئوی خود استفاده خواهید کرد؟

آیا می خواهید یک متخصص بازاریابی ورودی شوید؟ دیپلم حرفه ای آنلاین ما در جستجوی بازاریابی ایجاد شده ، معتبر و معتبر استتوسط متخصصان صنعت تجربه شده و دانش تخصصی لازم برای پیشرفت در این زمینه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

درباره زارا برک

زارا مدیر بازاریابی دیجیتال موسسه بازاریابی دیجیتال است. او در مورد همه چیز بازاریابی دیجیتال ، از جمله جستجو ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، تلفن همراه و Analytics می نویسد. اشتیاق اصلی او ایجاد محتوا و استراتژی تجارت کوچک است.