مزایای ارائه آموزش بازاریابی دیجیتال چیست؟

درست ۵۰ سال پیش ، ایده داشتن به روزرسانی های ثابت و واقعی از وقایع جاری در بخش دیگری از جهان یا شبکه گسترده رسانه های اجتماعی مبادله ای از ایده ها ، ناشناخته بود. امروز ، این چیزی است که مردم آن را بطور کامل تصور می کنند.

با این حال ، با چنین تغییرات عظیمی در فناوری و جامعه ، تغییراتی چشمگیر در نحوه کار و تبلیغات آن ایجاد می شود. بازاریابی ، یکی از سنگ بنای هر تجارت موفق ، در قرن بیست و یکم به سرعت در حال تغییر است.

در حال حاضر بازاریابی موفقیت آمیز بازاریابی دیجیتال است ، به همین دلیل آموزش بازاریابی دیجیتال در بازار کار امروز ، برای یک حرفه شکوفایی و برای هر حرفه ای که علاقه مند به ماندن در ارتباط باشد ، بسیار مهم است.

بازاریابی دائماً در حال تحول است

فقط دو سال پیش ، وال استریت ژورنال ، اعلام کرد که بازاریابی سنتی جایگزین شده است.

این درک وجود داشت که روش های قدیمی بازاریابی ، مانند بیلبوردهای تبلیغاتی در کنار جاده یا حتی تبلیغات ۳۰ ثانیه ای در تلویزیون پخش ، کارایی خود را از دست می دهند. این بدان معنا نیست که در واقع بازاریابی در حال از بین رفتن است ، به دور از آن ، در واقع. این فقط یک اذعان بود که مؤثرترین وسیله بازاریابی دیگر قدیمی تر و مستقر نبوده است.

با روش های آنلاین تبلیغات و جذب مشتری ، آموزش دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است. اگر بازاریابی سنتی دیگر کار نمی کند ، پس چیست؟

“رسانه های آنالوگ” مانند تلویزیون ، چاپ و رادیو هنوز زنده هستند ، اما آنها دیگر هیچ نقشی در زندگی مصرف کنندگان ندارند.

رایانه ها به صورت رومیزی ، لپ تاپ یا تلفن های هوشمند همه جا به مرکز عصبی اکثر فعالیت های روزانه تبدیل شده اند. در حقیقت ، تلفن هوشمند محبوب ترین دستگاه رایانه ای در جهان است که پیش بینی می شود سال آینده ۶ میلیارد گوشی در آن استفاده شود! این تعداد بسیار زیاد در مقایسه با ارقام مربوط به مشاهده تلویزیون ، تیراژ روزنامه ها یا شنوندگان رادیو است. بنابراین ، آموزش بازاریابی دیجیتال در این دنیای جدید و دیجیتالی چه چیزی را پوشش خواهد داد؟

بازاریابی هدفمند بازاریابی مؤثر است

یک مطالعه جدید نیلزن در مورد برنامه نویسی و بازاریابی تلویزیونی روند نگران کننده ای را نشان داد. جمعیتی بین ۱۸ تا ۱۸۴ بازدید فقط در پنج سال ۵۰٪ در ایالات متحده کاهش یافته است.

اما مطمئناً ، این جمعیت جوان به تازگی از مصرف فیلم صرف نظر نکرده است. آنها هنوز هم مقدار زیادی از محتوای ویدیو را مصرف می کردند. آنها دیگر آن را از تلویزیون دریافت نکردند. آنها فیلم ها را در اینترنت و در درجه اول در YouTube مشاهده می کردند. به عبارت دیگر ، آنها به دنبال نوع محتوای خودشان بودند ، نوع مورد نظر آنها.

روش های رسانه ای آنالوگ دو ضعف عمده برای بازاریابان دارد.

۱) آنالوگ منفعل است ، و در جمع آوری داده ها کم است. به عنوان مثال یک تبلیغ تلویزیونی مانند خاموش کردن آتش بازی است. از هوا بلند می شود و نور و سر و صدایی ایجاد می کند و همه مخاطبی که می تواند انجام دهد تماشای آن است ، سپس به خانه بروید.

۲) میزان ارتباط بین بازاریابی ، رسانه و مخاطبان؛ کاملاً یک طرفه است مخاطب هیچ راهی برای تعامل با رسانه ها ندارد. آنها فقط می توانند آن را مصرف کنند. و یک بازاریاب هیچ تعامل با مصرف کننده ندارد.

همه این بدان معناست که اکنون برای مشاغل ، به خصوص مشاغل که به بازاریابی رسانه ای سنتی یا آنالوگ متکی هستند ، باید چیزهای زیادی بیاموزیم. ادامه سرمایه گذاری در بازاریابی متداول ، نتایج کمتری را به همراه خواهد داشت.

برای نسل جدیدی از بازاریابان ، دانستن چگونگی استفاده از سیستم عامل های نوین و مدرن ، به معنای مهیا بودن در ارتباط بودن هنگام درخواست شغل است.

مزایای ارائه آموزش بازاریابی دیجیتال

یک موسسه آموزشی که همچنان به بازاریابی دیجیتال نادیده می گیرد ، خود را بازاری سودآور می داند. تقاضای فزاینده ای برای مهارت های بازاریابی دیجیتال ، از مشاغل و دانشجویان وجود دارد.

دانشجو

تدوین برنامه درسی در حال حاضر ، در حالی که تقاضا زیاد است و رو به افزایش است ، باعث می شود که معلمان آینده به آینده شاهد افزایش چشمگیر ثبت نام شوند. دریافت آموزش بازاریابی دیجیتال از مشاغلی که در جلسات و دوره های آموزشی سرمایه گذاری می کنند ، دانش آموزانی که به دنبال اشتغال هستند ، بازاریاب های دیجیتالی که می خواهند مرتبط بمانند ، تغییر شغلی که چشم اندازهای جدید می خواهند و البته مدارسی که می خواهند سود خود را افزایش دهند ، سود می برد.

دانش آموز

سرمایه گذاری در آموزش بازاریابی دیجیتال راهی برای کارگران عزم آینده است که می توانند مجموعه ای از مهارت های بسیار مطلوب را برای نیروی کار به ارمغان بیاورند.

فارغ التحصیلان

برای افرادی که هنوز در مدرسه هستند ، با توجه به فارغ التحصیلی و انتخاب شغل ، اهمیت روزافزون بازاریابی دیجیتال به معنای فرصت های شغلی است.

برخلاف مشاغل دیگر که در آینده در مقابل اتوماسیون آسیب پذیر هستند ، بازاریابی دیجیتال چیزی است که همیشه به لمس انسان نیاز دارد. غلظت در بازاریابی دیجیتال بلافاصله وقتی نتیجه می گیرد ، نتیجه می گیردتقاضای شغل در دنیای تجارت دیجیتال امروز.

افراد حرفه ای مستقر را انتخاب کنید