مجله علمی خبری مراغه

فناوری آموزش و یادگیری، آموزش ترفندهای کاربردی

بازگشت سرمایه – وقتی صحبت از تمرین بهبود می شود، فقط به پول مربوط نمی شود

 

 

بازگشت سرمایه – وقتی صحبت از تمرین بهبود می شود، فقط به پول مربوط نمی شود

همین هفته گذشته، ما یک سخنرانی دیگر را در مجموعه وبینار زنده Dentalcompare به پایان رساندیم. خوشحالم که با دکتر رند ماتسون آنلاین بودم. او 30 سال است که در یک دفتر با فناوری پیشرفته در یوتا تمرین می‌کند و در مورد دلایل قانع‌کننده برای تغییر تمرین شما از فیلم و دوباره به دیجیتال حرف زیادی برای گفتن داشت. دوربین های داخل دهانی_ بهترین ابزار برای پذیرش درمان های دندانپزشکی

یک مفهوم که مطرح شد، ایده بازگشت سرمایه — بازگشت سرمایه بود. در چند سال گذشته، این یک کلمه کوچک در پشت چندین کمپین بازاریابی مرتبط با محصولات مختلف دندانپزشکی بوده است. آنها همه چیز را بر اساس این دیدگاه تنظیم می کنند که هر خرید باید راهی برای کسب درآمد برای عمل داشته باشد، و با بهبود ROI، خرید قانع کننده تر می شود.

با این حال، من همیشه فکر می‌کردم که بسیاری از چیزها در عمل ما را نمی‌توان بر اساس ROI اندازه‌گیری کرد. به عنوان مثال، چگونه ROI را روی چسبی که استفاده می‌کنید، یا روی هندپیس دندانی که دندان را برای تاج شکل می‌دهد، اندازه‌گیری می‌کنید؟ علاوه بر این، چگونه یک رقم بازگشت سرمایه را روی مواردی که صرفاً الزامات کسب و کار هستند، قرار می دهید؟

گاهی اوقات ساده ترین توضیح بهترین است. دکتر متسون در سخنرانی خود، تعریف «ROI» را فراتر از معیارهای پولی گسترش داد. خریدی مانند سنسور دیجیتالی اشعه ایکس ممکن است در واقع از نظر پرداخت هزینه خود، بازگشت سرمایه داشته باشد، اما صرف نظر از آن، بازگشت سرمایه زیادی را برای بیماران شما فراهم می کند. آنها از قرار گرفتن کمتر در معرض تشعشعات لذت می برند و توانایی بیشتری برای مشاهده هرگونه مشکل دندانی بر روی صفحه نمایش بزرگ به جای خیره کردن در فیلم دارند. ROI در اینجا یک بیمار خوشحال است که از مراقبتی که دریافت می‌کند رضایت بیشتری نشان می‌دهد و احتمالاً دوستان و خانواده خود را به مطب شما معرفی می‌کند. به‌علاوه، بازگشت سرمایه برای کارکنان شما از طریق گردش کار بهبودیافته وجود دارد که تیمی شادتر و کارآمدتر ایجاد می‌کند.

نوشته دیگر :
دیوار سبز و بام سبز (روف گاردن)

نکته کلیدی در اینجا این است که بازگشت سرمایه فراتر از نشانه های دلار است و عوامل زیادی را با روش هایی که یک محصول بر عملکرد شما تأثیر می گذارد پوشش می دهد. اشعه ایکس دیجیتال یک مثال عالی از این است که چگونه یک محصول می تواند بازدهی مثبتی را در هر جنبه از تجارت شما نشان دهد.

اگر مایلید نسخه آرشیو شده وبینار را ببینید و بشنوید که دکتر متسون در مورد چگونگی موفقیت خود در تغییر اشعه ایکس دیجیتال بیشتر صحبت کند، و اینجا را کلیک کنیدرا کلیک کنید

منبع: https://aliarm.ir/دوربین-های-داخل-دهانی_-بهترین-ابزار-برا/