مجله علمی خبری مراغه

فناوری آموزش و یادگیری، آموزش ترفندهای کاربردی

دانلود روبیکا و بروزرسانی جدید

روبیکا یک اپلیکیشن فوق العاده ایرانی (برنامه کامل) است و تمامی برنامه های رایج مورد نیاز خود را در یک مکان در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه در مارس 2016 راه اندازی شد و در حال حاضر منابع مختلف زیر را ارائه می دهد:

شما با تولید محتوا درآمد کسب می کنید

خدمات پیک

سرویس روبینو (شبکه اجتماعی)

سرویس کلاس یاقوت

تماشای فیلم، سریال و انیمیشن بدون نیاز به خرید اشتراک

شارژ، بسته اینترنت بخرید و قبوض خود را پرداخت کنید

دنیای احسان

دسترسی به معتبرترین خبرگزاری ها از طریق صفحه خبر

دسترسی به کانال های محبوب

سرویس ورزشی

با نصب روبیکا به نرم افزار دیگری نیاز ندارید

بیایید یک معمای روبیک را مانند این تصور کنیم: بسیاری از ما ده ها برنامه مختلف را روی تلفن هایمان نصب کرده ایم که هر کدام عملکردهای خاصی را در اختیار ما قرار می دهند. برخی از آن‌ها را می‌توانیم برای پرداخت صورت‌حساب‌هایمان استفاده کنیم، برخی را برای تماشای زنده مسابقات و برنامه‌های تلویزیونی و گپ زدن با دوستانمان از طریق برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی تنظیم می‌کنیم.

داشتن همه این برنامه ها فضای زیادی را در گوشی ما اشغال می کند. علاوه بر این، ورود به همه آنها دشوار خواهد بود. اینجا جایی است که همه ما آرزو می کنیم بتوانیم همه این برنامه ها را با هم جمع کنیم.

خوشبختانه روبیکا این آرزو را برآورده می کند. با دانلود New Rubiks می توانید بسیاری از برنامه های دیگر خود را حذف کنید. این برنامه فوق العاده همه آنها را پر می کند. چطور؟!

با ویژگی هایی که گفتیم دانلود روبیکا رو پیشنهاد می کنیم.

کسب یک روبیک دارد

یکی از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن امکان کسب درآمد است. فقط محتوای کاربر پسند را در این برنامه ارسال کنید. کانال یا گروه ایجاد کنید و با افزایش مخاطبان خود کسب درآمد کنید. اگر این برای شما دشوار است، یک صفحه در روبی ایجاد کنید. با جذب فالوور در این صفحه می توانید درآمد کسب کنید.

نوشته دیگر :
راهنمایی خرید انواع لوازم آرایشی در بازار

امکان درآمدزایی برای کاربران این برنامه فوق العاده به طور موقت غیرفعال شده است. اما وقتی روبیک جدید را دانلود می کنید، می توانید روی اینکه بتوانید دوباره با این برنامه درآمد کسب کنید حساب کنید. حتی می توان گفت که درآمدزایی با نسخه جدید آسان تر شده است. البته به یاد داشته باشید که برای دریافت درآمد باید قوانین مربوط به این برنامه را مطالعه کرده و با آن موافقت کنید. همچنین مراحل را به عنوان تاییدیه دنبال کنید.

حقوق خود را در جدول محاسبه کنید

پس از گذراندن مراحل بازرسی، یک پیشخوان دریافت می کنید که می توانید پول خود را در زیر میکروسکوپ قرار دهید. با کمک این پیشخوان می توانید اطلاعات مالی خود را از هر کانال، گروه یا صفحه ای مشاهده کنید. علاوه بر این، این شمارنده نموداری از درآمد شما را در طول زمان به شما نشان می دهد. همه این نکات به شما کمک می کند رویداد خود را به طور موثرتری مدیریت کنید.

همچنین خوب است بدانید که پول شما بر اساس تعداد شنوندگان و حجم ترافیک مصرفی آنها محاسبه می شود. به این ترتیب، شما نه تنها از طریق اجتماعی خود به یکدیگر دسترسی پیدا می کنید. اما اگر مالک، مالک یا خالق کانال خبری هستید، همچنان می توانید از روبیکا درآمد کسب کنید.

همچنین می توانید با دانلود بازار جدید ، به راحتی می توانید بروزرسانی روبیکا رو داشته باشید.