مجله علمی خبری مراغه

فناوری آموزش و یادگیری، آموزش ترفندهای کاربردی

کارمزد گاز: راه حلی برای قیمت‌های تراکنش ناپایدار اتریوم

هزینه های گاز: راه حلی وجود دارد تا اینکه Ethereum 2.0 وارد تصویر می‌شود پیچک.

بیایید در مورد هزینه‌های گاز صحبت کنیم، و من به رویدادهای ژئوپلیتیکی می‌پردازیم که منجر به نوسان‌سازی می‌شود، اشاره نمی‌کنم. > در قیمت نفت و گاز.

اتریوم، موتور بسیاری از Web3 و DeFi، مدت هاست که از کارمزدهای بالا و ناپایدار تراکنش رنج می برد و از شبکه را برای بسیاری غیرقابل تحمل کرده است.

 

راهی رو به جلو وجود دارد، اما ابتدا، بیایید شبکه اتریوم و مسائل اساسی را بررسی کنیم.

آشنایی با اتریوم

اتریوم اولین شبکه بلوک چین بود که قراردادهای هوشمند و توسعه dApp را معرفی کرد. قراردادهای هوشمند قراردادهای قابل برنامه ریزی هستند و dApp مخفف برنامه های غیرمرکز (که بر روی زنجیره های بلوکی ساخته شده و قراردادهای هوشمند را در خود جای داده اند) است.

اتریوم یک محیط توسعه است که برای ساخت ارزهای دیجیتال و dApps استفاده می شود. این امر آن را با رمزارزهایی مانند بیت کوین یا لایت کوین. در واقع، بسیاری از ارزهای دیجیتال بر روی اتریوم ساخته شده اند، از جمله:

  1. دلار آمریکا تتر (AAVE (AAVE)
  2. Uniswap (UNI)
  3. WrappedBitcoin (WBTC)
  4. Token Theta (سازنده (MKR)
  5. Synthetix (SNX)
  6. ترکیب ( COMP)

اینها به عنوان نشانه های ERC-20 شناخته می شوند. متأسفانه اتریوم از ازدحام شبکه رنج می برد که نتیجه آن به دلیل موفقیت و محبوبیت است. تمام سکه های ساخته شده بر روی بلوک چین اتریوم نیاز به ETH دارند که از کیف پول به کیف پول ارسال می شود.

واضح است که این موضوع به یک تراکم تبدیل می شود زیرا به سرعت رشد کرده است و دلیل آن این است که ETH اکنون قابل کاهش قیمت است، به لطف اجرای بعدی به نام پیشنهاد بهبود اتریوم (EIP) 1559. ارائه در حال حاضر در حال حاضر در حال کاهش است، و کمیاب ETH را بیشتر می کند.

هزینه گاز: بالاست

هر زمان که یک ارز دیجیتال ERC-20 را از یک کیف پول به کیف دیگر ارسال کنید، باید هزینه شبکه بپردازید. در اتری، اینها به عنوان هزینه های گاز می شوند. این هزینه ها به صورت ETH پرداخت می شود. هرچه تراکنش از نظر منابع محاسباتی مشکلتر باشد، کارمزد بالاتر می رود. بنابراین برای ارسال به یک استخر نقدینگی در مقایسه با کیف پول‌سازی دیگر، هزینه بیشتر می‌شود.

این یک مشکل بسیار بزرگ است زیرا برای انجام تراکنش باید مقداری ETH در کیف پول خود داشته باشید. اگر اتریوم کافی، باید آن را بخرید، و سپس برای ارسال آن به کیف پول برای انجام تراکنش، هزینه بپردازید.

و مشکل دیگری وجود دارد. کارمزدهای اتریوم بالا و همچنین فرار هستند. به همین دلیل است که بدانیم قیمت از یک معامله چقدر خواهد بود. این به ویژه برای کسانی که به دنبال راه‌حلی هستند مشکل ساز هستند. اگر اتریوم بیش از ارسال کنید، مقداری ردیابی دارید که نمی توانید به آنها دسترسی داشته باشید. اگر خیلی کم ارسال کنید امکان پردازش شما وجود دارد.

درک هزینه‌ها بسیار است و فقط برای افرادی که در اکوسیستم اتریوم فعال می‌شوند. قیمت گاز با “gwei” نشان داده می شود و 1 ETH برابر با 1,000,000,000 gwei است. از طرف دیگر، 1 Gwei برابر با 0.000000001 ETH است.

قیمت گاز از 10 تا 200 gwei تغییر می کند. کاربران می توانند هزینه را تعیین کنند. اگر تراکنش روی 50 gwei تنظیم شود، قیمت تراکنش 21000 خواهد بودx 50 Gwei = 0.00105 ETH. زیرا حداقل مبلغ هر تراکنش در حال حاضر 21000 تعیین شده است.

یک قیاس مفید شبیه ماشین است. قیمت می تواند افزایش یا کاهش یابد، اما برای پر کردن مخزن به تعداد یک لیتری نیاز دارید. بنابراین این جنبه در مقابل قیمت نسبتا ثابت می ماند. هر چه برای بنزین بیشتر باشد، هزینه آن بیشتر می شود. به همین ترتیب، هرچه تعداد افرادی که از شبکه تریوم استفاده می‌کنند، از نظر قیمت گاز – پیشنهاد می‌شود – بیشتر خواهد شد.

نوشته دیگر :
سفارش کتاب خارجی از آمازون با تخفیف ویژه

اگر درک مطالب بالا برایتان سخت است، تنها نیستید. راه‌حل‌هایی در دسترس هستند که آن‌ها را آسان‌تر، کارآمدتر، مطمئن‌تر و کمتر فرار می‌کنند.

مخازن گاز برای نجات

استفاده از توکن‌های اتریوم بدون داشتن ارتباط Web3 برای مدیریت گاز می‌تواند بسیار پرهزینه باشد. کمی مانند رفتن به یک دکل نفتی دریایی برای پر کردن ماشین خود. به همین دلیل است که راه حل وجود دارد که مدیریت هزینه های گاز در اتریوم را برای پیش بینی و مدیریت آسان تر می کند. با توجه به اهمیت اتریوم برای اینترنت اینترنت و دنیای غیرمتمرکزتر، این امر الزامی است.

اینازن گاز بیشتر از این که به عنوان یک مکان ذخیره سازی اختصاصی برای تراکنش های اتریوم عمل کنند، می سازند. آنها معمولاً با ویژگی هایی ادغام می شوند که می توانند قیمت بهتری داشته باشند، محاسبات دقیق کارمزد و پیشنهادات مالی را ارائه کنند.

در حالی که امکان حذف کارمزدهای مرتبط با تراکنش‌های اتریوم را نمی‌دهند، به شما امکان می‌دهد که شبکه‌های را با دقت بیشتری بسنجید و در نهایت در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

کارمزد گاز: ارائه دهنده مدیریت

یک راه حل برجسته DeFi Plasma.Finance. این امکان مدیریت هزینه‌های گاز در شبکه اتریوم را فراهم می‌کند و همچنین امکان دسترسی آسان به دنیای DeFi را دارد.

از طریق ارتباط Plasma.Finance، کاربران می توانند سرعت استاندارد، سریع یا فوری را برای تراکنش انتخاب کنند. یک سرعت فوری در 15 سریع می شود. آنها همچنین گزینه ای برای انعام به ماینر و مشاهده کل هزینه های تراکنش دارند. کل تراکنش به دلار نشان داده می شود، بنابراین شما دقیقا می بینید که چه چیزی را می کنید.

چنین راه حل هایی برای اطمینان از موفقیت مداوم صنعت DeFi حیاتی هستند. یک سرمایه‌گذار مدرن Web3 را برای مثال بزنید که به دنبال سرمایه‌گذاری در بسیاری از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است. ) و بعداً آنها را ورق بزنید.

بدون داشتن یک ارتباط DeFi که قادر به پیش بینی و ثبت دقیق قیمت بنزین باشد، سرمایه زیادی در هزینه ها در می رود. قبل از این نوآوری‌ها، کاربران در واقع باید حدس بزنندچه قیمت‌هایی مناسب است یا از ابزارهای شخص ثالث دیگری استفاده می‌کنند که زمان‌بر و دقیق نبودند.

با Plasma.Finance، این سرمایه گذار با دقت زیادی می داند که خرید هر NFT چقدر و با چه قیمتی طول می کشد. در غیر این صورت، از دست دادن 2 تا 10 دلار در هر تراکنش به دلیل ناکارآمدی قیمت، راه حل برنده ای نیست. اضافه یا کمتر از پرداخت تراکنش های ERC-20 مشکل اکنون مشخص شده است.

بنیاز خود را تا Eth 2.0 نگه دارید

https://hoseinifinance.com/blog/article/

 

تا آن زمان، راه‌حل‌هایی برای کمک به کاربران برای کاهش و مدیریت هزینه‌ها در شبکه اتریوم وجود دارد که به آنها امکان دسترسی به دنیای پر سود را می‌دهد <a href=’https://www.entrepreneur.com/article/422144 را افزایش دهنده. ارزهای دیجیتال NFT و ERC-20.

درباره نویسنده

Kurt Ivy محتوا برای SHOPX و Gamerse، مشاور نویسنده Altar، رئیس محتوای در Crypto PR Labs و مدیر عامل Coffee Nova. آیوی یک فیلسوف، آینده پژوه، نویسنده و کارآفرین است.