مجله علمی خبری مراغه

فناوری آموزش و یادگیری، آموزش ترفندهای کاربردی

گشتی نوروزی در پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان

سال نود و هشت مثل سال‌های گذشته، تماشاگر رشد زیادی فعالیت شبکه‌های اجتماعی عکس محور و ویدیو محور هستیم.
هویت دیجیتالی شما در سال نود و هشت، با حضور در شبکه های اجتماعی داخلی و بین المللی رقم می خوره. در سال نود و هفت، بحث‌هایی درباره فیلترینگ اینستاگرام به گوش رسید که به نتیجه ای نرسید. در سال نود و هشت که سال سیاسیه و اواخر سال، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با قانون جدید انتخابات رو تماشاگر هستیم، شاید تماشاگر حضور پر رنگ تر چهره ها در میدون رقابتای داغ انتخاباتی در فضای سایبر باشیم.

شمار مخاطبان اینستاگرام ایرانیان از مرز ۴۰ میلیون نفر فرا تر رفته و تعداد گوشیای هوشمند در ایران، از  جمعیت ایران، بیش تره. این سیگنال خوبی به استارت آپا و عاشقان کارآفرینی دیجیتالیه که خدماتی واسه بازار میلیونی جوون و اینترنت مدار ایرانیان در سال نود و هشت، ارائه کنن. از بازی رایانه ای تا مشاوره دیجیتالی و چیزای دیگه ای به جز اینا. در این گزارش، نگاهی داریم به پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان در سالی که گذشت تا در تعطیلات نوروز ۹۸، از اتفاقات ریز و بزرگ صفحات پر لایک، غافل نشید.

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، فقط با حدود چهارصد و اندی پست، بیشتر از هشت و نیم میلیون دنبال کننده داره و رتبه اول پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان در اختیار اونه. تراژدی آمپول نالوکسان، مهناز افشار رو یکی از جنجالی ترین سلبریتیای سینمایی کشور در سال نود و هفت کرد.
سبک زندگی  نوروزی مهناز رو در تعطیلات ۹۸ دنبال کنین.

آقای خندوانه در نوروز نود و هشت، بازم دومین صفحه پر بیننده اینستاگرام ایرانیان رو در اختیار داره و تعداد مخاطبانش از ۸ میلیون گذر کرده. دست کم بیست درصد کل کاربران ایرونی، مخاطب صفحه اون هستن و ایشون در ۳ سال گذشته، بیشتر از ۲۴۰۰ پست به اشتراک گذاشته.
۱۳ صفحه رو دنبال میکنه که صفحه نگار جواهریان (همسرش) هم از اون جمله س. صفحه رامبد در تعطیلات نوروزی، شاید پر از لایک و کامنت شه.

حسن ریوندی، هم‌اونقدر یکه تازه میدون خنده و سرگرمی در صنعت تفریح ایرانه و این رو از تعداد فالورهایش که انگار بزودی رکورد مهناز افشار رو میگیره، می‌توان فهمید. اگه در تعطیلات عید، فرصتی پیدا کردین و دید و بازدیدها و آجیلای گران و شیرینیای وسوسه انگیز و فوتبالای پر هیجان اجازه داد، گشتی در ویدیو‌های حسن بزنین. شاید مطالب جالبی واسه شما داره.
اون همه چیز رو به زبون طنز بیان می‌کنه و در اینستاگرامش هم، کمی مفتاوت تر از استیج‌های طوفانی‌اش در سال نود و هفته.

نوشته دیگر :
۸ روش عجیب برای شستن ماشین که بسیار کاربردی هستند

ارتش بهنوشیا به مرز هفت و نیم میلیون نفر نزدیک می شه.
سلبریتی همه فن حریف سینما و تلویزیون و تبلیغات و مد و لباس و ترجمه و امور خیریه و . . .  .با حدود هزار و نهصد و اندی پست و ۱۰۴ صفحه ای که دنبال میکنه، ۷.۴ میلیون دنبال کننده داره.
بهنوش، استوری زیاد میذاره و در تعطیلات نوروز نود و هشت، ایرانگردی می‌کنه.  سبک زندگی و روایتش رو دنبال کنین.

الناز شاکردوست، هنرپیشه سینمای ایرانه که با نقش آفرینی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر رو شکار کرد.
شمار مخاطبانش تا نوروز ۹۸ از  مرز شش و نیم میلیون نفر فرا تر رفت تا بازم در فهرست ۵ صفحه پر لایک ایرانیان در اینستاگرام باشه.

محمد رضا گلزار، مطرح ترین سلبریتی سینمای ایران در سال نود و هفته. مسابقه تلویزیونی برنده باش با همه انتقاداتی که به اون وارد شد، تونست اونو در شبای آخر هفته، مهمون خونهای میلیون ایرونی در ۳۱ استان کشور کنه.
موضوعی که دلیل افزایش فالورهایش در سال نود و هفت شد و از مرز شش میلیون تن فرا تر رفت. اون بیشتر از هزار و سیصد پست گذاشته و پشت صحنه فعالیتای سینمایی و شبکه خونگی و گردشگریای داخلی و خارجی اشا رو براتون روایت می کنه.
در تعطیلات نوروز نود و هشت، یکی از صفحاتی که کامنتای پر گرمایی داره، صفحه گلزاره.

استاد پرستویی با اینستانوشته‌های مفهومی محبوب خود، سال نود و هفت رو با منتشر کردن بیش  از هزار و ششصد و اندی پست و کسب ۴.۵ میلیون دنبال کننده تموم کرد.
عادت داره پستایی مفهومی که برداشتای ایشون از سخنان نغز حکما، نویسندگان، فلاسفه ایرونی و غربیه رو به اشتراک گذاشته و خود رو از دنیای سلفیای یهویی و جشن تولد و مردم عادی بازی بعضی از چهره‌ها، جدا کنه تا اینستاگرامش، آموزنده باشه. شاید دلیل افزایش هرساله تعداد مخاطبانش، همین نکته باشه.

اگه موضوع جالبی در اینستاگرام نوروزی مشاهده کردین، با ما به اشتراک بذارین.